Veelgestelde vragen

Marleen

Heb je een vraag? Lees hieronder de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

Marleen, verkoopsmedewerker

Is het veilig om online te betalen?

Zeker en vast! De betalingen in onze webshop worden verzorgd door Mollie. Dat is onze partner op het gebied van online betalingen. Zij staan bekend om hun jarenlange ervaring en verzorgen de snelle en veilige afhandeling van betalingen voor een groot aantal webshops.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

Via onderstaande manieren kan je veilig betalen:

  • VISA
  • Mastercard
  • Bancontact
  • Maestro
Kan ik een factuur krijgen van mijn online aankoop?

Natuurlijk, dat kan! Mail even je facturatiegegevens en ordernummer naar invoice@noba.be, dan bezorgen wij je factuur zo snel mogelijk.

Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen?

Je kan ervoor kiezen om het artikel gratis te reserveren in een van onze Noba-winkels. Je kan het artikel ook aankopen en laten verzenden via Bpost. Je hebt dan de keuze uit thuislevering of afhalen in een postpunt.

Hoe werkt het gratis reserveren in de winkel?

Liever eerst passen? Je kan de kleding gratis reserveren in een van onze Noba winkels. Plaats je reservatie en geef aan in welke winkel je wil langskomen. Wij laten dan weten hoelang je kleding voor je aan de kant hangt. Wij houden die doorgaans vrijblijvend 4 openingsdagen voor je aan de kant.

Krijg ik een track-and-trace code van mijn pakje?

Ja, wij voorzien steeds een track-and-trace code van Bpost waarmee je het pakje kan volgen.

Wanneer wordt mijn pakje geleverd?

Normaal gezien ontvang je de kleding die je bestelde binnen de 5 werkdagen bij je thuis. Je wordt steeds op de hoogte gehouden wanneer je pakje wordt verzonden, vanaf dan levert Bpost normaal gezien binnen de twee werkdagen. Je krijgt ook steeds een track-and-trace link om je pakje te volgen

Is er gratis verzending?

De verzending per post is gratis bij Noba bij bestellingen vanaf €75. Wanneer het aankoopbedrag kleiner is dan €75 wordt er een verzendkost van €6,95 aangerekend.

Wordt er ook verzonden naar Nederland?

Ja, wij verzenden pakjes naar België en Nederland

Is er gratis retour?

Je kan de artikelen steeds gratis komen retourneren in een van onze Noba-winkels. Retour per post is gratis bij Noba bij bestellingen vanaf €75. Wanneer het aankoopbedrag kleiner is dan €75, is het retourneren via de post voor jouw rekening.

Ik wil iets retourneren, hoe doe ik dit?

Je kan de artikelen steeds gratis komen retourneren in een van onze Noba-winkels.

Je kan ook via de post retourneren. Vul het retourformulier in en leg het met het kledingstuk dat je wil retourneren in de verzendzak. Die heeft een kleefstrip waarmee je het pakje opnieuw kan verzegelen.

Is de totale aankoopwaarde van je bestelling groter dan €75? Dan ontvang je via e-mail een retourlabel, die je op de verzendzak kleeft. Breng het pakket vervolgens naar jouw Bpost-kantoor.

Is de totale aankoopwaarde van je bestelling kleiner dan €75, dan kan je het pakje verzenden in een postkantoor naar het adres: Noba Fashion, Riemsterweg 120, 3740 Bilzen.

Hoeveel tijd heb ik om een artikel te retourneren?

Je kan het artikel retourneren tot 14 dagen nadat je het hebt ontvangen.

Kan ik mijn bestelling ook ruilen?

Je kan het artikel binnen de 14 dagen ruilen in een van onze Noba-winkels. Ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur? Dit kan zonder verdere kosten. Ruilen voor een ander artikel? We nemen je artikel retour en rekenen het andere artikel aan. Je zal dan moeten bijbetalen voor het resterende bedrag of je krijgt een tegoedbon indien het nieuwe artikel goedkoper is.

Hoe snel wordt mijn retourzending terugbetaald?

Wanneer wij je retour hebben ontvangen, kijken wij even na of de kleding ongedragen is en of alle labels er nog aanzitten. Wanneer alles in orde is, zal het bedrag meteen worden overgeschreven. Je ontvangt steeds een e-mail wanneer wij het bedrag hebben overgeschreven.

Heb ik een account nodig om te bestellen op de webshop?

Je kan ook een bestelling plaatsen als gast. Wij raden echter aan om een account aan te maken. Zo geniet je van de volgende voordelen:

  • Je kan een verlanglijstje maken.
  • Je kan je koopgeschiedenis raadplegen
  • Je komt in aanmerking voor bepaalde promoties
  • Bij een volgend bezoek kan je sneller inloggen en bestellen
Heb ik een nieuw account nodig op deze webshop

Je kan als nieuwe klant altijd een nieuw account aanmaken.

Had je al een account op onze vorige webshop? Dan zal je toch even een nieuw account moeten aanmaken. Om privacyredenen konden wij de wachtwoorden van de accounts op de vorige webshop niet overzetten naar de nieuwe webshop.

ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik op de link “Wachtwoord vergeten?” en je ontvangt in je mailbox een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Hoe werkt het verlanglijstje?

Wanneer je een account hebt aangemaakt, kan je je favoriete kledingstukken verzamelen in een verlanglijstje. Dat doe je door op het hartje te klikken. Vanuit je verlanglijstje kan je dan kiezen welke artikelen je al dan niet wil toevoegen aan je winkelmandje om ze van daaruit te bestellen.

Kan ik mijn vroege bestellingen nog raadplegen?

Ja, alle online bestellingen zijn te raadplegen in je Noba-account.

Krijg ik de -5% korting ook wanneer ik als gast inlog?

Ja, bij Noba geniet je steeds van -5% korting. Deze korting is niet cumulatief met andere acties of kortingen zoals bijvoorbeeld solden.

Krijg ik de -5% korting ook op artikelen met rechtstreekse korting?

Nee, op artikelen met een rechtstreekse korting, zoals koppelverkoop of soldenartikelen, vervalt de -5% klantenkorting

Wat als ik een artikel koop dat achteraf niet meer in voorraad blijkt?

Dat proberen wij natuurlijk zo veel mogelijk te beperken. Het kan echter altijd gebeuren dat het laatste artikel net verkocht wordt op het moment dat je de bestelling plaatst. Wij brengen je zo snel mogelijk op de hoogte en storten het bedrag dat je betaalde meteen terug.

Kan ik de cadeaubonnen en tegoedbonnen die ik in de winkel kreeg ook online gebruiken?

Ja hoor, je kan deze ook verzilveren op onze webshop. Je vindt een online code terug op het kassa-ticket.

Hoelang blijft mijn cadeaubon geldig?

De geldigheid van je tegoedbon staat steeds gedrukt op de bon.

Kan ik cadeau- en geschenkbonnen ook gebruiken tijdens de solden?

Ja, je kan altijd gebruikmaken van je cadeau- en geschenkbonnen.

Moet ik mijn cadeaubon gebruiken in dezelfde Noba-winkel waar ik die kocht?

Nee, je kan de bonnen gebruiken in een Noba-winkel naar keuze of op onze webshop.

Kan ik mijn kleding laten retoucheren bij Noba?

Ja, bij Noba hebben we een eigen atelier waar we de kleding helemaal aanpassen naar de wensen van de klant. Onze verkoopmedewerkers staan je bij met advies en spelden de kleding voor je af. Een week later word je via e-mail verwittigd dat je kledingstuk op maat helemaal klaar is om af te halen.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Niet gevonden wat je zocht?

Zit je toch nog ergens mee? We helpen je met veel plezier!

0